Od dnia 22.06.2017 do 02.07.2017 obowiązuje urlop. Możesz w tym czasie robić zakupy, jednakże wysyłka nastąpi po tym terminie.

Wybierz swój model:
Masz pytanie?

Kontakt biuro:
(pytania dotyczące zamówień)
e-mail: skleprizeer@gmail.com

Kontakt na magazyn:
(pytania dotyczące asortymentu, nie zamówień)
Tel. 508 802 698.
Czynny: 10:00 - 16:00; wt - pt.

Najczęściej zadawane pytania

DOTYCZĄCE SERWISU TELEFONÓW:

1. Jak zamówić usługę naprawy mojego telefonu?

Najpierw sprawdź, czy nie ma oferty konkretnej naprawy w naszym sklepie. Po lewej stronie wybierz z menu swoją markę telefonu i model. Przejrzyj listę, czy jest dostępna oferta na konkretną usługę naprawy.

Jeśli nie, zgłoś prośbę o wycenę naprawy i poczekaj na naszą odpowiedź lub zadzwoń do nas (tel. 508 802 698).

2. Czy mogę wysłać do naprawy telefon z własnymi częściami?

Naprawy wykonujemy wyłącznie na częściach kupionych w naszym sklepie, gdyż wtedy mamy pewność z jakiego źródła pochodzą oraz co najważniejsze, możemy udzielić tylko wtedy gwarancję na wykonaną usługę. 

 

OGÓLNE:

1. Czy w sklepie / serwisie RIZEER™ mogę dokonać zakupu tylko pojedynczego produktu, bez zamówienia usługi naprawy?

Tak, prowadzimy profesjonalny serwis, ale też sklep z częściami i akcesoriami do telefonów w jednym miejscu. Możesz dokonać zakupu tylko pojedynczego produktu lub wysłać telefon do naprawy lub oba na raz (np. zamawiając usługę naprawy oraz kupując do telefonu akcesoria w postaci szkła hartowanego, pokrowca, ładowarki itd.).

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl