Wybierz swój model:
Masz pytanie?

Kontakt biuro:
(pytania dotyczące zamówień)
e-mail: skleprizeer@gmail.com

Kontakt na magazyn:
(pytania dotyczące asortymentu, nie zamówień)
Tel. 508 802 698.
Czynny: 10:00 - 16:00; wt - pt.

Najczęściej zadawane pytania

DOTYCZĄCE SERWISU TELEFONÓW:

1. Jak zamówić usługę naprawy mojego telefonu?

Najpierw sprawdź, czy jest oferta konkretnej naprawy w naszym sklepie. Po lewej stronie wybierz z menu swoją markę telefonu i model. Przejrzyj listę i sprawdź, czy jest dostępna oferta na konkretną usługę naprawy.

Jeśli nie, zgłoś prośbę o wycenę naprawy i poczekaj na naszą odpowiedź lub zadzwoń do nas (tel. 508 802 698).

2. Czy mogę wysłać do naprawy telefon z własnymi częściami?

Naprawy wykonujemy wyłącznie na częściach kupionych w naszym sklepie, gdyż wtedy mamy pewność z jakiego źródła pochodzą oraz co najważniejsze, możemy udzielić tylko wtedy gwarancję na wykonaną usługę. 

3. Czy muszę zlecić Wam zamówienie kuriera po odbiór mojego telefonu do naprawy?

Nie. Możesz wysłać telefon we własnym zakresie na adres naszego serwisu np. Pocztą Polską lub innym przewoźnikiem. Usługa zamówienia kuriera jest tylko dodatkową płątną usługą dla klientów, którzy chcą przygotować telefon do wysyłki i podać go kurierowi z dowolnego wybranego przez siebie miejsca. 

 

OGÓLNE:

1. Czy w sklepie / serwisie RIZEER™ mogę dokonać zakupu tylko pojedynczego produktu, bez zamówienia usługi naprawy?

Tak, prowadzimy profesjonalny serwis, ale też sklep z częściami i akcesoriami do telefonów w jednym miejscu. Możesz dokonać zakupu tylko pojedynczego produktu lub wysłać telefon do naprawy lub oba na raz (np. zamawiając usługę naprawy oraz kupując do telefonu akcesoria w postaci szkła hartowanego, pokrowca, ładowarki itd.).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl