Od dnia 22.06.2017 do 02.07.2017 obowiązuje urlop. Możesz w tym czasie robić zakupy, jednakże wysyłka nastąpi po tym terminie.

Wybierz swój model:
Masz pytanie?

Kontakt biuro:
(pytania dotyczące zamówień)
e-mail: skleprizeer@gmail.com

Kontakt na magazyn:
(pytania dotyczące asortymentu, nie zamówień)
Tel. 508 802 698.
Czynny: 10:00 - 16:00; wt - pt.

JAK PRZEBIEGA NAPRAWA?

1. Skontaktuj się z nami przed wysyłką telefonu, w celu ustalenia ceny za naprawę (jeśli nie ma oferty naprawy w naszym sklepie) oraz potwierdzenia dostępności części.

2. ZAMÓW KURIERA po odbiór spakowanego wcześniej telefonu (naprawa bez wychodzenia z domu; usługa płatna)

lub

Wyślij do nas bezpiecznie zapakowany telefon na adres:
Serwis RIZEER
Piskorskiej 1A/18
87-100 Toruń
Tel. 508 802 698

3. Dołącz także informację na temat uszkodzeń, które chcesz naprawić, numer kontaktowy, adres e-mail oraz adres do odesłania (lub jedynie nr zamówienia usługi naprawy, jeśli zostało już złożone).

4. Po odebraniu telefonu przystępujemy do naprawy.

5. Odsyłamy naprawiony i bezpiecznie zapakowany telefon paczką kurierską pobraniową (Paczka24). Płatność następuje przy odbiorze paczki. Koszt odesłania telefonu to jedynie 15 zł.

6. Cieszysz się ze sprawnego telefonu, naprawionego wyłącznie oryginalnymi częściami jakie były montowane w fabryce (lub zamiennikami na Twoje polecenie).

Pamiętaj, aby wyłączyć numeryczną lub graficzną blokadę telefonu, która może uniemożliwić nam wykonanie testów po naprawie.

 

Jeśli masz pytania, prosimy odwiedź najpierw stronę Najczęściej zadawane pytania.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl