Wybierz swój model:
Masz pytanie?

Kontakt biuro:
(pytania dotyczące zamówień)
e-mail: skleprizeer@gmail.com

Kontakt serwis:
(pytania dotyczące napraw)
Tel. 508 802 698

Czynne: 10:00 - 15:00; wt - pt.
Dodatkowe godziny otwarcia

JAK PRZEBIEGA NAPRAWA?

 Złóż zamówienie w naszym sklepie na usługę naprawy (wybierz markę i model z menu po lewej stronie, następnie przejrzyj ofertę). Podczas składania zamówienia podasz wszelkie dane kontaktowe oraz adres wysyłki powrotnej.

Jeśli nie ma oferty usługi naprawy w naszym sklepie lub nie chcesz składać zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie. Następnie dołącz do paczki kartkę z numerem telefonu, danymi do wysyłki powrotnej oraz opisem usterki.

 

 Wyślij do nas we własnym zakresie bezpiecznie zapakowany telefon na adres:
Serwis RIZEER
Polna 59 bud. D
87-100 Toruń
Tel. 508 802 698

lub

Zamów kuriera po odbiór telefonu (płatne 20 zł; naprawa bez wychodzenia z domu door-to-door). Poinformujesz nas o chęci skorzystania z tej opcji podczas składania zamówienia lub telefonicznie. Prosimy o wcześniejsze zapakowanie telefonu (potrzebujemy wymiary paczki).

Etykietę na paczkę prześlemy na Twój email, następnie którą musisz wydrukować.

Nie jest to konieczne, lecz dla znacznego ułatwienia prosimy wyślij dodatkowo zgłoszenie door-to-door. Zapoznaj się ze stroną ZAMÓW KURIERA i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

lub

Zamów nadanie w Paczkomacie. Jeśli istnieje możliwość niezastania nikogo w miejscu odbioru paczki, możesz sam zanieść ją do Paczkomatu InPost, my zorganizujemy wszelkie formalności. Prosimy o wcześniejsze zapakowanie telefonu (potrzebujemy wymiary paczki).

Podaj numer oraz adres Twojego paczkomatu (np. Paczkomat WAW25A, ul. Kasprowicza 115, Warszawa).

Etykietę na paczkę prześlemy na Twój email, następnie którą musisz wydrukować.

Nie jest to konieczne, lecz dla znacznego ułatwienia prosimy wyślij dodatkowo zgłoszenie door-to-door. Zapoznaj się ze stroną ZAMÓW PACZKOMAT i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

 

Po odebraniu telefonu przystępujemy do naprawy. Datę odbioru paczki możesz śledzić na stronie przewoźnika.

Odsyłamy naprawiony i bezpiecznie zapakowany telefon paczką kurierską pobraniową (PocztaPolska/DPD). Płatność następuje przy odbiorze paczki. Koszt odesłania telefonu to jedynie 15 zł.

Cieszysz się ze sprawnego telefonu, naprawionego wyłącznie oryginalnymi częściami jakie były montowane w fabryce (lub zamiennikami na Twoje polecenie).

 

Pamiętaj, aby podać kod blokady telefonu, w przeciwnym razie nie będzie możliwe wykonanie pełnych testów wymienionej części. Kod blokady graficznej należy podać w formie numerycznej (przykład: blokada w formie litery L rysowanej od góry to: 1>4>7>8.
Zalecamy także wykonanie kopii zapasowej danych. Większość napraw nie powoduje ich utraty, jednakże w niektórych przypadkach należy wgrać oprogramowanie co wiąże się z utratą danych.

 

Jeśli masz pytania, prosimy odwiedź najpierw stronę Najczęściej zadawane pytania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl