Wybierz swój model:
Masz pytanie?

Kontakt biuro:
(pytania dotyczące zamówień)
e-mail: skleprizeer@gmail.com

Kontakt serwis:
(pytania dotyczące napraw)
Tel. 508 802 698.
Czynny: 10:00 - 16:00; wt - pt.

JAK PRZEBIEGA NAPRAWA?

1. Złóż tradycyjne zamówienie w naszym sklepie na daną ofertę naprawy. Tam podasz wszelkie dane kontaktowe oraz adres wysyłki powrotnej.
(wybierz markę i model z menu po lewej stronie, następnie przejrzyj oferty)

Jeśli nie ma oferty naprawy w naszym sklepie lub nie chcesz składać zamówienia skontaktuj się z nami wcześniej. Następnie dołącz do paczki kartkę z numerem telefonu, danymi do wysyłki powrotnej oraz opisem usterki.

 

2. Wyślij do nas we własnym zakresie bezpiecznie zapakowany telefon na adres:
Serwis RIZEER
Szosa Lubicka 133E lok. 9
87-100 Toruń
Tel. 508 802 698

lub

wejdź na stronę ZAMÓW KURIERA i postępuj zgodnie ze wskazówkami (naprawa bez wychodzenia z domu; usługa płatna 20 zł).

 

3. Po odebraniu telefonu przystępujemy do naprawy.

4. Odsyłamy naprawiony i bezpiecznie zapakowany telefon paczką kurierską pobraniową (Paczka24). Płatność następuje przy odbiorze paczki. Koszt odesłania telefonu to jedynie 15 zł.

5. Cieszysz się ze sprawnego telefonu, naprawionego wyłącznie oryginalnymi częściami jakie były montowane w fabryce (lub zamiennikami na Twoje polecenie).

 

Pamiętaj, aby podać kod blokady telefonu, w przeciwnym razie nie będzie możliwe wykonanie pełnych testów wymienionej części. Kod blokady graficznej należy podać w formie numerycznej (przykład: blokada w formie litery L rysowanej od góry to: 1>4>7>8

 

Jeśli masz pytania, prosimy odwiedź najpierw stronę Najczęściej zadawane pytania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl