Dostawa w obie strony 0zł !

Wybierz swój model:
Masz pytanie?

Kontakt biuro:
(pytania dotyczące zamówień)
e-mail: info@rizeer.pl

Kontakt serwis:
(pytania dotyczące napraw)
Tel. 508 802 698

Czynne: 10:00 - 16:00; wt - pt.
Dodatkowe godziny otwarcia

Czas realizacji

Czas naprawy telefonu

Standard

Czas naprawy w trybie standardowym uzależniony jest od stopnia uszkodzenia, modelu telefonu oraz ilości wcześniej złożonych zamówień. Naprawy trwają zwykle 2-5 dni roboczych, jednakże w niektórych przypadkach (np. zamówienie części do naprawy) termin może zostać wydłużony o dodatkowe kilka dni.

AKTUALNY PRZEWIDYWALNY TERMIN NAPRAWY: około 3-4 dni robocze

Ekspres

Jeśli zależy Ci na czasie lub masz ściśle określony maksymalny czas pozostawienia telefonu na serwisie, możesz zlecić naprawę z opcją EKSPRES. Trwa ona wtedy do 1 dnia roboczego.

TERMIN NAPRAWY EKSPRES: 1 dzień roboczy


Czas wysyłki lub odbiór osobisty

Standard

Czas spakowania oraz wysyłki naprawionego telefony wynosi do 24h. Nie jest to czas naprawy, lecz czas realizacji wysyłki już naprawionego telefonu.

Ekspres

Naprawione urządzenie odsyłamy w tym samym dniu co zakończenie naprawy z dostawą na dzień jutrzejszy.

Odbiór osobisty

Możliwy jest od momentu, w którym otrzymasz od nas sms potwierdzający zakończenie naprawy. Adres serwisu.


Czas wysyłki zamówień na części lub akcesoria

Czas wysyłki zamówienia na części oraz akcesoria podany jest w parametrach do każdej oferty. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl