Wybierz swój model:
Masz pytanie?

Kontakt biuro:
(pytania dotyczące zamówień)
e-mail: info@rizeer.pl

Kontakt serwis:
(pytania dotyczące napraw)
Tel. 508 802 698

Czynne: 10:00 - 17:00; wt - pt.
Dodatkowe godziny otwarcia

Koszt dostawy i sposób płatności

Koszt dostawy jest stały, niezależnie od wartości zamówienia i ilości produktów.

      1. Koszty dostawy przy przedpłacie (opłata zamówienia przed wysyłką) podane poniżej. Możliwe sposoby płatności:

  • płatność Przelewy24.pl - automatyczna płatność przelewem on-line z konta bankowego lub kartą płatniczą, dane do przelewu wpisywane automatycznie. Konieczność dokonania płatności zaraz po zakupie.
  • płatność Przelew tradycyjny - tradycyjna płatność dokonywana z poziomu banku klienta lub za pośrednictwem instytucji zlecającej przelewy (np. Poczta Polska), po wpisaniu danych do przelewu. Przelew może być wykonany w dowolnej chwili dogodnej dla klienta.
 InPost 13,00 zł
Przesyłka kurierska DPD / InPost 17,00 zł


      2. Koszt dostawy dla płatności przy odbiorze (wysyłka za pobraniem).

Nie realizujemy zamówień z płatnością przy odbiorze paczki, za wyjątkiem zleceń serwisowych (naprawa telefonów).
Możesz wysłać telefon DO serwisu we własnym zakresie lub skorzystać z opcji door-to-door jak niżej.

Zamówienie kuriera po odbiór telefonu lub nadanie w paczkomacie DO serwisu 20,00 zł
Odesłanie naprawionego telefonu Z serwisu 15,00 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl