Wybierz swój model:
Masz pytanie?

width=

Kontakt biuro:
(pytania dotyczące zamówień)
e-mail: info@rizeer.pl

Kontakt serwis:
(pytania dotyczące napraw)
Tel. 508 802 698

Czynne: 10:00 - 15:00; wt - pt.
Dodatkowe godziny otwarcia

Koszt dostawy i sposób płatności

Koszt dostawy jest stały, niezależnie od wartości zamówienia i ilości produktów.

      1. Koszty dostawy przy przedpłacie (opłata zamówienia przed wysyłką) podane poniżej. Możliwe sposoby płatności:

  • płatność Przelewy24.pl - automatyczna płatność przelewem on-line z konta bankowego lub kartą płatniczą, dane do przelewu wpisywane automatycznie. Konieczność dokonania płatności zaraz po zakupie.
  • płatność Przelew tradycyjny - tradycyjna płatność dokonywana z poziomu banku klienta lub za pośrednictwem instytucji zlecającej przelewy (np. Poczta Polska), po wpisaniu danych do przelewu. Przelew może być wykonany w dowolnej chwili dogodnej dla klienta.
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
List polecony priorytetowy 10,00 zł
Przesyłka kurierska DPD 19,00 zł
 InPost 13,00 zł


      2. Koszt dostawy dla płatności przy odbiorze (wysyłka za pobraniem).

Nie realizujemy zamówień z płatnością przy odbiorze paczki, za wyjątkiem zleceń serwisowych (naprawa telefonów).
Możesz wysłać telefon DO serwisu we własnym zakresie lub skorzystać z opcji door-to-door jak niżej.

Zamówienie kuriera po odbiór telefonu lub nadanie w paczkomacie DO serwisu 20,00 zł
Odesłanie naprawionego telefonu Z serwisu 15,00 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl