Dostawa w obie strony 0zł !

Wybierz swój model:
Masz pytanie?

Kontakt biuro:
(pytania dotyczące zamówień)
e-mail: info@rizeer.pl

Kontakt serwis:
(pytania dotyczące napraw)
Tel. 508 802 698

Czynne: 10:00 - 16:00; wt - pt.
Dodatkowe godziny otwarcia

Koszt dostawy i sposób płatności

Koszt dostawy jest stały, niezależnie od wartości zamówienia i ilości produktów.


Serwis / naprawy telefonów

Dostawa w obie strony to 0 zł (na koszt naszego serwisu).

Dostawa wyłącznie z opcją płatności przy odbiorze już naprawionego telefonu (wysyłka za pobraniem).

  • Płatność u kuriera: gotówką lub kartą
  • Płatność przy paczkomacie: Blikiem lub płatnością on-line (zaraz po umieszczeniu paczki w paczkomacie dostaniesz SMS z linkiem do płatności on-line)

Możesz wysłać telefon do serwisu we własnym zakresie lub skorzystać z opcji door-to-door (dostawa organizowana przez nas w obie strony).

Zamówienie kuriera po odbiór telefonu lub nadanie w paczkomacie DO serwisu 0,00 zł
Odesłanie naprawionego telefonu Z serwisu 0,00 zł

 

Zamówienia na same części i akcesoria (bez usługi naprawy) 

Dostawa wyłącznie z opcją przedpłaty (opłata zamówienia przed wysyłką).

Możliwe sposoby płatności:

  • płatność Przelewy24.pl - automatyczna płatność przelewem on-line z konta bankowego lub kartą płatniczą, dane do przelewu wpisywane automatycznie. Konieczność dokonania płatności zaraz po zakupie.
  • płatność Przelew tradycyjny - tradycyjna płatność dokonywana z poziomu banku klienta lub za pośrednictwem instytucji zlecającej przelewy (np. Poczta Polska), po wpisaniu danych do przelewu. Przelew może być wykonany w dowolnej chwili dogodnej dla klienta.
 InPost 12,00 zł
Przesyłka kurierska DPD / InPost 17,00 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl