Wybierz swój model:
Masz pytanie?

Kontakt biuro:
(pytania dotyczące zamówień)
e-mail: info@rizeer.pl

Kontakt serwis:
(pytania dotyczące napraw)
Tel. 508 802 698

Czynne: 10:00 - 17:00; wt - pt.
Dodatkowe godziny otwarcia

JAK PRZEBIEGA NAPRAWA?

 ZAMÓWIENIE NAPRAWY TELEFONU

Złóż zamówienie w naszym sklepie na usługę naprawy (wybierz markę i model Twojego telefonu z głównego menu, następnie przejrzyj ofertę).
Podczas składania zamówienia podasz wszelkie dane jak niżej oraz sposób dostarczenia telefonu do serwisu.

Jeśli nie ma oferty usługi naprawy w naszym sklepie lub nie chcesz składać zamówienia, po prostu dołącz do paczki kartkę z informacjami:

  • dane kontaktowe (email + telefon)
  • opis usterki oraz wariant naprawy (np. jakość, kolor)
  • adres do wysyłki powrotnej

 

 DOSTARCZENIE TELEFONU DO NAPRAWY

WYSYŁKA ZE WŁASNYM ZAKRESIE
Wyślij do nas we własnym zakresie bezpiecznie zapakowany telefon na adres:
Serwis RIZEER
Polna 59 bud. D
87-100 Toruń
Tel. 508 802 698

 

ZAMÓWIENIE KURIERA DPD
Zamów kuriera DPD po odbiór telefonu do naprawy (płatne 20 zł; naprawa bez wychodzenia z domu door-to-door).

Poinformujesz nas o chęci skorzystania z tej opcji:

  • podczas składania zamówienia
  • telefonicznie, jeśli nie składasz zamówienia (przygotuj adres odbioru paczki oraz Twój adres email)

Ważne informacje:

  • telefon zapakuj bezpiecznie do kartonu
  • druki przewozowe przywiezie kurier
  • kurier odbiera paczki następnego dnia roboczego w godzinach 09:00-18:00; możesz podać adres sąsiada lub do pracy
  • kurier nie kontaktuje się przed przyjazdem (możesz sam do niego zadzwonić)

 

NADANIE W PACZKOMACIE InPost
Zamów nadanie w Paczkomacie (płatne 20 zł). Będziesz mógł sam zanieść paczkę do Paczkomatu InPost, po tym jak zorganizujemy wszelkie formalności.

Poinformujesz nas o chęci skorzystania z tej opcji:

  • podczas składania zamówienia
  • telefonicznie, jeśli nie składasz zamówienia (przygotuj numer oraz adres Twojego paczkomatu oraz Twój adres email)

Przykładowy numer oraz adres paczkomatu (Paczkomat WAW25A, ul. Kasprowicza 115, Warszawa).

Ważne informacje:

  • telefon zapakuj bezpiecznie do kartonu
  • druki przewozowe prześlemy na Twój email, następnie które musisz wydrukować i przymocować do paczki

 

NAPRAWA
Po odebraniu telefonu przystępujemy do naprawy. Datę odbioru paczki możesz śledzić na stronie przewoźnika.

ODESŁANIE NAPRAWIONEGO TELEFONU
Odsyłamy naprawiony i bezpiecznie zapakowany telefon paczką kurierską pobraniową (DPD/InPost). Płatność następuje przy odbiorze paczki. Koszt odesłania telefonu to jedynie 15 zł.

 DORĘCZENIE i wieczne szczęście :)
Cieszysz się ze sprawnego telefonu, naprawionego wyłącznie oryginalnymi częściami jakie były montowane w fabryce (lub zamiennikami na Twoje polecenie).

 

Pamiętaj, aby wyłączyć lub podać kod lub wzór blokady telefonu, w przeciwnym razie nie będzie możliwe wykonanie pełnych testów wymienionej części.
Zalecamy także wykonanie kopii zapasowej danych. Większość napraw nie powoduje ich utraty, jednakże w niektórych przypadkach może być konieczne ponowne wgranie oprogramowania co wiąże się z utratą danych.

 

Jeśli masz pytania, prosimy odwiedź najpierw stronę Najczęściej zadawane pytania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl