Wybierz swój model:
Masz pytanie?

Kontakt biuro:
(pytania dotyczące zamówień)
e-mail: info@rizeer.pl

Kontakt serwis:
(pytania dotyczące napraw)
Tel. 508 802 698

Czynne: 10:00 - 17:00; wt - pt.
Dodatkowe godziny otwarcia

Regulamin

Regulamin:


1. Postanowienia ogólne
1.1. Zalecane przeglądarki internetowe do przeglądania naszej oferty to: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome i inne.
1.2. Do naszego obowiązku należy sprawna obsługa i rozwiązywanie pozytywnie każdego sporu, o ile jest taka możliwość.
1.3. Prowadzimy sprzedaż oryginalnych i serwisowych akcesoriów i części GSM, oraz telefonów komórkowych nowych i używanych, które objęte są gwarancją serwisową.

2. Zawarcie i odstąpienie od umowy.
2.1. Sprzedawane przez nas produkty są zgodne z ofertą i opisem produktu na naszej stronie.
2.2. Zamówienia przyjmujemy za pośrednictwem strony internetowej, natomiast także mailowo lub telefonicznie w przypadku usługi naprawy telefonu.
2.3. W przypadku nie odebrania paczki z wysłanym zamówieniem, kupujący zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty transportu z tytułu niewywiązania się z umowy kupna.
2.4. Ceny umieszczone na stronie są kwotami brutto, wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie fakturę VAT.
2.5. Klient ma prawo do 14 dni zwrócić towar w nienaruszonym stanie bez podawania przyczyny (liczone od daty otrzymania zamówienia do dnia dostarczenia zwracanego produktu do sklepu) na podstawie art. 556 – 576 k.c., ustawy z 22 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz ustawy z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów. Zgodnie z ustawą możliwość zwrotu dotyczy wyłącznie konsumentów, w przypadku przedsiębiorców nie ma możliwości zwrotu towaru. Zwracany produkt musi być nienaruszonym stanie oraz zawierać wszystkie elementy zestawu. Skorzystanie z prawa zwrotu jest możliwe tylko wtedy, gdy towar nie był używany, nie został zmieniony jego stan fabryczny. Zatem zwrot nie będzie przyjęty wtedy gdy będzie spełnione przynajmniej jedno z wymienionych warunków: zerwana plomba gwarancyjna, ślady użytkowania, uszkodzenia, rysy.
2.6. Koszt odesłania towaru na podstawie odstąpienia do 14 dni od umowy na odległość ponosi kupujący.

3. Wysyłka i dostawa
3.1. Większość zamówień wysyłanych jest w 24h, jednak z powodu możliwości wystąpienia przeciążeń zamówień realizacja może przedłużyć się do 4 dni roboczych (dni roboczych, kiedy firma jest czynna).
3.2. Prosimy sprawdzać przesyłki u dostawcy ponieważ szkody w transporcie mogą być rozpatrzone  na podstawie protokołu szkody powstałej podczas transportu.
3.3. Koszta wysyłki są uzależnione od wargi towaru. Podane zawsze po przejściu do Koszyka.


4. Postępowanie reklamacyjne i gwarancja
4.1. Koszta reklamacji pokrywa kupujący w jedną stronę, czyli wysyłkę do siedziby naszej firmy.
4.2. Wysyłając listem zwykłym po nieotrzymaniu towaru brak możliwości wyjaśnienia zaistniałej okoliczności. (zalecamy: list polecony, paczka)
4.2. Zwrot pieniędzy, za produkt który uległ usterce nienaprawialnej jest możliwy tylko i wyłącznie po odesłaniu pełnego kompletu akcesoriów jakie zostały dołączone do kupionego w naszym sklepie produktu oraz potwierdzenia zakupu. W innym przypadku wystąpi brak możliwości przyjęcia reklamacji i zwrotu pieniędzy. Zwrot następuje w przeciągu 30 dni od otrzymania uszkodzonego telefonu (dotyczy sprzedaży telefonów).
4.3. Do przesyłki reklamacyjnej / zwrotnej należy dołączyć:
  a) w przypadku reklamacji:

     - opis usterki, okoliczności jej powstania oraz dane adresowe do odesłania towaru
     - gdy reklamowany jest telefon wystarczy dołączyć ładowarkę oraz baterię
  b) w przypadku zwrotu:
     - dane do przelewu
     - pełny zestaw, jaki klient otrzymał po zakupie
a) + b) dotyczy obu w/w przypadków:
     - oryginał lub kopię potwierdzenia zakupu (bez niego nie będzie uwzględniana reklamacja / zwrot)  
4.4. Przesyłki reklamacyjne zostaną potraktowane priorytetowo i rozpatrywane najszybciej jak to możliwe.
4.5. Okresy gwarancyjne (rękojmia dla przedsiębiorstw jest wyłączona):
     - baterie nowe: 6 miesięcy
     - pozostałe produkty nowe: 2 lata od daty zakupu (nie dotyczy usług serwisowych/napraw oraz baterii)
     - produkty używane: 3 miesiące od daty zakupu
     - usługi serwisowe: 3 miesiące od daty zakupu
4.6. Podmiotem uprawnionym do rozpatrywania reklamacji oraz gwarantem (jeśli gwarantem nie jest producent produktu) jest firma RIZEER. Ingerencja innego podmiotu lub użytkownika produktu wiąże się z utratą gwarancji.
4.7. W przypadku wykonywania naprawy urządzenia elektronicznego (smartfon, tablet itp.), urządzenie powinno być odblokowane lub klient powinien podać serwisowi kod/wzór blokady. Urządzenie posiadające blokadę uniemożliwiającą wejście w ustawienia oraz kody serwisowe, nie będzie mogło być sprawdzone po naprawie. Tym samym gwarancja na wykonaną naprawę nie obowiązuje oraz wszelkie czynności serwisowe reklamacyjne będą odpłatne, także wysyłki urządzenia w obie strony.


5. Strony transakcji i polityka prywatności
5.1. Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym rizeer.pl może być pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.
5.2. Stroną dokonującą sprzedaży jest firma RIZEER, Jesienna 111, 99-300 Kutno NIP:775-260-74-93 (właściciel sklepu internetowego rizeer.pl).
5.3. Firma RIZEER zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klientów zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
5.4. Firma RIZEER nie będzie udostępniać danych osobowych Klientów osobom trzecim, o ile nie jest to związane z realizacją zamówienia.
5.5. Dane statystyczne mogą być udostępniane osobom trzecim w formie nieumożliwiającej identyfikację osób.
5.6 Dokonując zakupu klient wyraża zgodę na przekazanie adresu e-mail do Ceneo SA z siedzibą we Wrocławiu oraz na przetwarzanie przez Sklep rizeer.pl oraz Ceneo SA moich danych osobowych, w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie rizeer.pl zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.


Administratorem danych jest:
RIZEER
Jesienna 111, 99-300 Kutno
NIP: 775-260-74-93
zwany Administratorem.
Administrator nie powołał inspektora ochrony danych osobowych.

Kontakt w sprawie danych osobowych.
Wszelkie zgłoszenia czy żądania dotyczące danych osobowych możesz zgłaszać do nas w wybrany przez
siebie sposób:
1. za pomocą wiadomości e-mail na adres info@rizeer.pl
2. listownie na adres serwisu (dane w zakładce Kontakt)
Jeżeli Administrator nie będzie w stanie zidentyfikować osoby składającej wniosek na podstawie
dokonanego zgłoszenia, zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje.

6. Postanowienia końcowe
6.1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.
6.2. Składając zamówienie klient zgadza się na wystawienie rachunku bez podpisu odbiorcy. (Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 27.04.2004 - Dz.U.04.97.971)
6.3. Oferta internetowa sklepu rizeer.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.
6.4. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie przez firmę RIZEER danych osobowych, zawartych w zamówieniu zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

6.5. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Dotyczy również różnic pomiędzy zdjęciem prezentującym dany produkt, a stanem faktycznym (np. odcień koloru).
6.6. Wszystkie znaki towarowe, nazwy produktów i ich zdjęcia są własnością ich producentów, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. Zabrania się ich usuwania, kopiowania, edycji, rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji na innych stronach internetowych bez naszej zgody.
6.7. W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl